De Maere Golftoernooi 2023

Het DE MAERE (voorheen VOET /E.H.T.S.V.) golftoernooi is al 30 jaar traditie en dat hebben wij zeker op golfbaan De Engelenburg te danken aan Wil Bollen, die onlangs op 92 jarige leeftijd overleed. Hij was een van de oudste alumni van de Hogere Textielschool. We organiseren dit jaar het golftoernooi ter ere van hem en spelen om de Wil Bollen wisseltrofee/Strokeplay.

Kom 8 september vooral ook met je partner en/of wat jaargenoten. Een toenemend aantal doet dit al. 8 September is weer DE mogelijkheid vrienden van vroeger te ontmoeten, bij te praten en een dagje gezellig buiten door te brengen.

Clinic

Ook is er de mogelijkheid om aan een Clinic van 2 uur deel te nemen om echt de elementen van het golfspel tot je te nemen of een stimulans te krijgen om golfen weer opnieuw op te pakken. Deze wordt gegeven door de lokale ervaren pro Wytse. Deze Clinic vindt plaats van 14 – 16 uur. De kosten bedragen € 175 totaal en deze zullen we omslaan over het aantal deelnemers.

• 9:00 – 9:30 uur: Ontvangst met koffie en lokale lekkernij.
  • 10:30 uur: Aanvang wedstrijd, 18 holes in flights van 3. 1e 9 holes.
  • 13:00 uur: Lunch op het terras.
  • 14:00 uur: Aanvang 2e 9 holes.
  • 16:00 uur – 17 :00 uur: Einde wedstrijd, aanvang borrel met borrelhapjes en prijsuitreiking. Aansluitend gelegenheid tot douchen.
  • 19:00 uur : Aanvang diner, 2-gangen met keuze in het hoofdgerecht. Allergieën of een dieet: laat het weten.

Geef je uiterlijk 31/7 op en begin augustus informeren we de geïnteresseerden over de totale interesse en op die basis, kunnen de geïnteresseerden hun deelname al dan niet bevestigen.
Deelnemers kunnen zich ook aansluiten bij lunch, borrel en diner. Voorts zijn geheel Golf-onthouders welkom om zich aan te sluiten bij borrel of diner ( en b.v. overdag van de omgeving te genieten).

De deelnamekosten voor het totale pakket:

• 18 Holes greenfee, lunch met drankje, met hierbij uitsluitend bier, wijn en fris,: borrel met happen, keuzediner €120 p.p..
  • Deelnamekosten in het geval je 9 holes speelt/rest van programma gelijk: € 100 p.p..
  • Deelnamekosten 18 holes, hele programma, maar zonder diner: € 80.
  • Deelnamekosten 9 holes, hele programma verder, maar zonder diner: € 60.
  • Lunch, borrel met happen en keuzediner: € 70.
  • Drankjes buiten dit aanbod zijn voor eigen rekening.

Dit aanbod is mede mogelijk door subsidie van Stichting de Maere.

Deelnamekosten van te voren, uiterlijk 15 juli, over te maken naar rekeningnummer NL46INGB0664936229 tnv Stichting De Maere.
Je inschrijving is pas definitief als de betaling binnen is.

Aanmelden

Noteer dit in je agenda en meld bij fred.schroeder@planet.nl dat je meedoet, met:

• Naam/namen,
  • 18/9 holes en handicap[s] en
  • welk deel van het programma je volgt.