De Maere Golftoernooi 2023 groot succes!

Het De Maere Golftoernooi 2023 vond plaats op de Engelenburg, in een fantastische ambiance met tropisch weer, met uitstekende dranken/gerechten en een uitdagende en mooie golfbaan: Dit jaar specifiek ter ere van Wil Bollen, die een sleutelrol gespeeld heeft bij de VOET en het De Maere Golftoernooi heeft opgezet. Wil is het afgelopen jaar overleden en was jaren hoofd Marshall op de Engelenburg.

18 golfers en 4 Clinic deelnemers (met de inspirerende pro Wytse ) hadden een geweldige dag. Voorop stond het gezellig samenzijn en her/vernieuwen van contacten en de Olympische gedachte: Meedoen is belangrijker dan winnen.

And the winners are…

De Wil Bollen wisselbeker Stableford werd gewonnen door Peter Pekelharing, 2e plaats: Fred Schröder en 3e plaats: werd gedeeld door Kees Schouten, Herman Rutgers, Lies Merckel en Joost Nijland.

De Wil Bollen wisselbeker Strokeplay werd gewonnen door Fred Schröder, 2e plaats: Peter Pekelharing en 3e plaats: gedeeld door Joost Nijland en Lies Merckel. De wisselbeker Strokeplay werd uitgereikt door Monique Bollen, dochter van Wil onder toeziend oog van een delegatie van de familie Bollen.

Vrienden van De Maere

Marie Anne Roozen, voorzitter van Stichting De Maere stond uitgebreid stil bij de activiteiten van de Stichting en de Vrienden van De Maere, waar geïnteresseerden zeer welkom zijn om te genieten van een aanbod aan activiteiten, tegen een vriendenprijs. Op 1 december zal een grote happening in Enschede plaatsvinden: Thinking Textiles met een inspirerend dagprogramma en een feestelijke afsluiting. Volg de informatie op deze website.

CU next year…

Het De Maere golftoernooi 2024 zal plaatsvinden eind juni. Nadere informatie volgt op deze website.

Klik op de foto’s hieronder voor een vergrote weergave.